Så er planlægningen af vores store fest kommet i gang.

Med glæde kan vi se at der er flere nye ansigter som vil hjælpe med at få alt til at klappe, men vi kan stadig bruge flere, især til at hjælpe med de mange service- og oprydningsopgaver på selve dagene i august, bl.a. en til at tage koordineringsrollen op efter Flemming.

De første klubber har meldt deres ankomst, nogen har allerede betalt deltager gebyret. Vi har turnering og dommerne på plads til +60 hold. Party Royal er booket, og der går rygter om at Viking Games genopstår. Vi har styr på morgenmad og aftensmad til 400 personer. Grill og helsebaren har meldt klar, og dertil kommer der som noget nyt natmad. 

En mindre gruppe – Ruben, Lasse, Henning, Jørgen, Frank, Marlene og Claus mødes en gang om måneden og følger på de over 160 opgaver vi har sat i gang. Har du ideer eller lyst til hjælpe så kontakt en af os.

Tirsdag den 14 maj kl 19 holder vi det store møde med alle der har meldt ind på opgaverne (dem der står på det store skema i klubben). Her skal vi kigge hinanden i øjnene, og aftale hvilke ressourcer vi kan trække på mht. mandskab, sponsor, oprydning og pressedækning.

Vi vil gerne gøre dette til det bedste 7’s vi endnu har afholdt, så kontakt Ruben og Pintos (koordinerer mandskab til opgaverne), hvis du kan hjælpe til den fest vi sammen holder for vores rugbyvenner.